Keresőoptimalizálás árak

Idestova 10 éve foglalkozom elektronikus kereskedelemmel: weboldal készítés, kersőoptimalizálás és online marketing. A többi SEO szakembertől az különböztet meg, hogy nagyon művészi gondolkodású vagyok. Ezeket a bonyolult rendszereket egyedül tervezem és programozom. Már a kezdetektől egy-egy programot írtam, hogy ugyanazt a feladatot ne kelljen kétszer megismételni.

A hosszú éveken át tartó sokszor heti 60-70 órás kutatás, tanulás, elemzés, összefüggés keresés, modellezés, tesztelés és rendszerfejlesztés eredménye ez a mai letisztult, bizonyított és hatékony keresőoptimalizálás szisztéma. Ezek azonban önmagukban csak számok, hiszen nem csak a tervezés teszi a keresőoptimalizálás lelkét, hanem az individualizált felhasználói élmények és ezen útvonalak tervezése.

Azért vagyunk egyedülállóak országos tekintetben, mert az ismétlődő folyamatok javát automatizálva végezzük. Emellett úgy érezzük szükség van PR cikk író, tartalomépítő és linképítő szakemberekre is, akik saját szakterületükön alkotnak kimagasló eredményeket, mint apró színek a vásznon, amelyeket egyesítve jön létre egy igazán művészi kép. Ha csupán egy ember vagy egy rendszer végezné a folyamatokat, akkor pontatlan lenne a végeredmény. Nálunk együtt dolgozik az ember és az algoritmus.

Itt merül fel a kérdés, hogy ki írja ezeket a PR cikkeket, hiszen sokszor még magunk sem igazán tudjuk, hogy ezek a cikkek miként érdemesek megírásra. Sokan még azt sem tudják biztosan mi is az a PR. Nos, való igaz, hogy ezeknek a rendszereknek bonyolult szabályai vannak, és ezért igénylik a szakértői bevonódást.

Alapvetően kétféle pénzügyi konstrukció ütközik itt is. Az egyik egy havidíjas konstrukció, míg a másik sikerdíjjal dolgozik. A havidíjas konstrukció ezek közül az, amely nagyobb belelátást enged és nagyobb ráfordítást is igényel havonta. Ez a piaci áron számított 120-140 ezer forint értékű PR cikkes linképítés még megfejelődik a honlap technikai SEO gondozásával, ami a költségek legkisebb részét teszi ki, ugyanis ezek csupán kis túlzással pár ezer forintos munkák, amiket a megrendelő végez.

Abban az esetben, ha valaki a sikerdíjas opciót választja, az egész rendszernek más fekvése lesz. A sikerdíjas konstrukció lényege, hogy aláírunk egy szerződést, mely lefekteti, hogy egy bizonyos időkereten belül bizonyos helyezést kell produkálni és a bevételből kiszámított százalékos sikerdíj fejében egy teljesen funkcionális weboldalt kap a megrendelő. 

A dolog szépséghibája, hogy ennél az opciónál nem adott a lehetőség, hogy a megrendelő beleszóljon a munkába. Itt sokszor a szakember átveszi tőled a munkát, és csak a kész tényekkel állít szembe a szerződés lejártával. Sokan szoktak a szerződéses megoldás után havidíjas keresőoptimalizálásra váltani, hogy megismerjék saját rendszereiket, hogy kiválhassanak. Ez egy teljesen korrekt hozzáállás, viszont sokan azt gondolják, hogy folyamatosan szükségük van valakire, aki a weboldaluk SEO-jával foglalkozik.

Miért nem érdemes kihagyni ezt a befektetést?

Sokan ágálnak, hogy bizony elég zsebbe nyúlós a keresőoptimalizálás. Főleg akkor, ha valaki ki is akar belőle szedni valamit. Nézzünk ezzel szembe, mi emberek hajlamosak vagyunk mindent egy kicsit siettetni. Ha valami nem jön azonnal, akkor hajlamosak vagyunk róla lemondani. Sokan azt mondják, hogy ez a két konstrukció nem más, csak hatalmas ráfizetés. 

Elsősorban úgy gondolom mindannyian gondolkodó emberi lények vagyunk. Használjuk tehát a józan paraszti logikánkat. Egy befektetés folyamatosan növeli a befolyó havi bevétel mértékét, míg egy megtakarítás csupán összegyűjteni képes a megtakarítani szánt összeget, amit utána egy olyan pénznyelőbe dobunk, amely nem képes nekünk újabb bevételt termelni. A SEO nem más, mint az egyik legjobb passzív jövedelem generáló befektetés.

Mit képes adni a keresőoptimalizálás?

Képzeljük csak el, hogy a Google első oldalán megtalálható nem fizetett hirdetésből kihelyezett találatok mennyi kattintást zsebelnek be. Összességében egy adott iparágon belül a legtöbb kattintást bezsebelő cég weboldala lesz az online monopoli játék győztese, hiszen egy verhetetlen versenypályát alakítanak ki. Ők már akkor elhúztak mellettünk, amikor mi csak éledeztünk.

Mennyire releváns az az elgondolás, hogy SEO nélkül is működik ma egy vállalkozás? Sajnos azt mondhatjuk, hogy semennyire. A SEO nem más, mint a kezdő szívdobbanás a céged életében. Ne habozz, állj be a versenybe és alkossuk meg együtt a te kreatív versenypályádat, ahol győzni fogsz! Ne aggódj a konkurencia miatt, aggódjanak ők miattad!

Fordulj hozzánk bizalommal, és együtt célba érünk!